Get Adobe Flash player

sobota, 17 marca 2012

Karykatury

Witajcie :D Zrobiłem Dla Zabawy Opcję :D Taką Że Wysyłacie Nam Swój Screen MovieStar A Ja Przerabiam Na Śmieszną :D Zaraz Dodam Dwa Przykłady bez Których by Się Nie Obeszło :D
Ta Opcja Jest Dla Tych Którzy lubią Się Pośmiać , piszecie Do Nas w KONTAKT  Lub Zostawiacie Tu Komentarz (Jeżeli Zostawiasz Komentarz To piszesz Swój Nick Gdyż nie Możesz Nam Wysłać Zdjęcia Więc Sam Zrobię Ci Screena)
O TO Te Dwa Przykłady
Aleks:
Jaa :
Mamy nadzieję Że Się podoba Pozdr..
i O To Wasze karykatury !

1. Malwus ;3
2.ZUZIA!
3. Moniczka12345
4. SuperKicia
5. Jasiek11
6. Silver121
7. Misia;))
8. ALAKINGA

25 komentarze:

Szalalaala , Da Ktoś Scrennaaa :D Lubie Rymować Czasami Też Malować :D

sikam xD
robisz świetne karykatury *.*

Qurva, to jest zajebiste ;D

Wiem :D I też SIKAM Heh ;D

Zrub mnie smiesznego pleas!!!

super ciaho23

ja tesh chceeeeeeee !! x dd
martin2012

ja bardzo chce pliss :) nazwa TOOM

ja proszee błagam nazwa urz. to jozia626

Jaa też chcęęm ;33
moja nazwa to : Karolina..xD

thx :)

Ja też chce.;D
Na msp:Mikeyla 13

Ja poproszę.
Mój nick: KOTEKMIMA

Ja chce karykaturę!
nick : marysia_w_12

ja chcę karykaturę
nazwa nbanowicz na msp

ja też chcem ^.^ (ale żeby było naprawde śmieszne(d))


P u M a
(poprostu P spacja u spacja m spacja a >.< C:

Ja proszem ! Caitlyn Taylor Love,ale nie udostępniaj tuuu tylko mi na emaila jeśli możesz ! JAk musisz to udostępnij :D (martuna2002@wp.pl) ;)

Prześlij komentarz

Witaj !
Mam klika zastrzeżeń do komentowania , mianowicie jeżeli piszesz komentarz to pisz go z sensem.
Prosiłbym abyś nie wypowiadał/a się źle przeciw jakiemuś użytkownikowi !
Jeżeli złamiesz tą zasadę twój post będzie z moderowany oraz dojdzie do tego że zostanie usunięty , więc prosiłbym o nie wyżywanie się nad treścią zawartą w postach lub użytkownikach.