Get Adobe Flash player

wtorek, 10 kwietnia 2012

12 komentarze:

Świetna jest ta Wasza gazetka :)

kolejne wspaniałe artykuły w waszej gazetce, oby tak dalej (:
co do tematu to może o 10 sekundówkach ? a może o tym jak zrobić dobry film ?

Dziękujemy Za Pomysły.
Przyznamy Jednemu z Redaktorów Te Tematy

Naprawdę świetna gazeta
Oby tak dalej :)

może jeszcze o wiecznie zmieniającym się ctr znajomych? Wiele osób rozmawia przez ctr'y co bardzo spowalnia pracę komputera, oglądanie filmów itp ? Jak wymyślę jeszcze jakieś tematy to napiszę (:

A jak się robi taką gazetkę , bo ja umiem normalną ale jak zrobić taką , że się przwija strony , super ta gazetyka : )

jak zrobiłeś taką gazetkę?

Ja tam wiem , jak zrobić taką gazetkę : )
Ale jak wstawiliście ją na bloga bez linka ?

no właśnie!nie mogę jej wstawić na bloga!nie mam kodu!pomocy!! ej jak to robicie?
themogirl**

Ano właśnie, jak wstawić gazetkę na bloga? :c

właśnie ja też nie mogę wstawić gazetki :(

Prosze was dodajcie instrukcje jak sie robi taka gazetke :)
Pozdr. kubalku5 . ; p

Prześlij komentarz

Witaj !
Mam klika zastrzeżeń do komentowania , mianowicie jeżeli piszesz komentarz to pisz go z sensem.
Prosiłbym abyś nie wypowiadał/a się źle przeciw jakiemuś użytkownikowi !
Jeżeli złamiesz tą zasadę twój post będzie z moderowany oraz dojdzie do tego że zostanie usunięty , więc prosiłbym o nie wyżywanie się nad treścią zawartą w postach lub użytkownikach.