Get Adobe Flash player

czwartek, 7 czerwca 2012

Kopiuj & Wklej


Na początek Moniko przepraszam Cię bardzo że pare rzeczy skopiowałem z twojego bloga na poprzednim szablonie bo wiem jak się teraz czujesz , Wybacz mi:)

A teraz chce pogadać o Debilnej dziewczynce z Funkcją : "KOPIUJ i WKLEJ"
Mowa o (dawniej) Cat502 (a teraz) malina502 , Mianowicie SKOPIOWAŁA całą reklamę w którą włożyłem dużo wysiłku , oraz poprzednio naszą gazetkę lecz po rozmowie odechciało jej sie mieć naszą gazetkę na blogu , a wiec dzisiaj również dążę do tego :)
A wiec tutaj jest screen "reklamy" tej dziewczynki
Oraz screen naszej reklamy :
Jak widać prawie się nie różni , no dziewczynka tylko wymazała parę rzeczy.

Oraz moja kochana Ala napisała post o kopiowaniu tej dziewczynki różnych rzeczy z mojego bloga a o to jej wypowiedź :
Brak słów , słuchaj dziewczynko , to co było na blogu nie było kopiowane od starrr_03 !!!!!!! Ile trzeba razy wpajać ludziom to do łba , że Monika pobrała szablon z btemplates.com to znaczy że każdy moze , nie koniecznie że to jest zabronione , aż takie trudne by zrozumieć ? !

Dziewczynko , masz tą reklamę usunąć !
Pozdr. as9810

1 komentarze:

Z jednej strony .... -.- "
To to jest całe skopiowane i to chamstwo ...
Ale wkurvia mnie już to że jak np. AQ zrobiła pierwsza gazetke na wixie , to wszyscy od niej kopiują -.- "
A jak starrr zrobiła pierwsza silder na blogu to nikt nie może go zrobić bo kochaniutka starrr już go ma -.- "

Prześlij komentarz

Witaj !
Mam klika zastrzeżeń do komentowania , mianowicie jeżeli piszesz komentarz to pisz go z sensem.
Prosiłbym abyś nie wypowiadał/a się źle przeciw jakiemuś użytkownikowi !
Jeżeli złamiesz tą zasadę twój post będzie z moderowany oraz dojdzie do tego że zostanie usunięty , więc prosiłbym o nie wyżywanie się nad treścią zawartą w postach lub użytkownikach.