Get Adobe Flash player

środa, 6 czerwca 2012

Motyw CZARNY- Usunięty

Witajcie :)
Na życzenie bardzo głupiej dziewczynki usuwam drugi szablon :) i zrobię od nowa tym razem nie będę dawał tego co ma wasza MONIA :)

Moniko już chciałem dla ciebie zrobić film . Ale wolę być mądrzejszy i nie śmiecić w komputerze takimi niczemu wartymi osobami jak ty. Więc przepraszam cię najmocniej za to że nie zrobię , bo już chciałem ci zrobić prezent ;)
P.S. Chciałem zrobić taki tam teledysk do piosenki "Monika nie nosi stanika" Utwór był na blogu lecz go usunąłem gdyż miał treść dla dorosłych :)
Moniu powiem tylko tyle że zgłosiłem twój film gdyż "naskakuje" na mnie oraz uważam ze nie powinnaś dodawać takich rzeczy na ŚWIATOWĄ oglądalność , jak dla mnie zachowałaś się jak dziecko , gdyż dorosły człowiek by rozwiązał swoje problemy w cztery oczy a nie w tysiące !
Jak dla mnie nie jesteś gotowa na gimnazjum , za małe dziecko z ciebie , idąc do gimnazjum trzeba być odpowiedzialnym i mądrym człowiekiem gdyż tam nie ma tak że popłaczesz się i ktoś idzie do konta , tam ty masz karę i osoba która ci dokuczała.
Więc zapamiętaj co ty robisz , oraz ja również zapamiętam by to "wykorzystać" na następny raz , gdyż dałaś mi pare powodów do działań ;)
Miłego dnia życzę , oraz dzisiejszej audycji nie ma ! podziękujcie Monice ;)
jutro zapraszam o 19:00

1 komentarze:

O mój Boże ..
Czytać się nie chce tego twojego cuudownego bloga :-) .
Star stworzyła o tobie film na tysiące par oczu , a ty ułożyłeś o niej chamską piosenkę : 'Monika nie nosi stanika' .. też na tysiące par oczu .
Nie no nie mogę dalej tego komentować ....
Żal się na to wszystko patrzy (a w szczególności na twoją inteligencje!!) .
~~Laura~~

Prześlij komentarz

Witaj !
Mam klika zastrzeżeń do komentowania , mianowicie jeżeli piszesz komentarz to pisz go z sensem.
Prosiłbym abyś nie wypowiadał/a się źle przeciw jakiemuś użytkownikowi !
Jeżeli złamiesz tą zasadę twój post będzie z moderowany oraz dojdzie do tego że zostanie usunięty , więc prosiłbym o nie wyżywanie się nad treścią zawartą w postach lub użytkownikach.