Get Adobe Flash player

sobota, 2 czerwca 2012

Nasze Konie


Witajcie :)
Piszę tego posta by wam pokazać moje , mojej siostry i Przyjaciółki konie :)
UWAGA CZYTAJCIE OPISY ZDJĘĆ (BY JE PRZECZYTAĆ KLIKNIJ NA OBRAZEK, Oraz zdjęcia są duże gdyż nie chciało mi sie zmniejszać Oraz by przełączać zdjęcia możecie użyć strzałek )












Zdjęć to na tyle :)
Biedronka to kucyk którego uratowaliśmy od rzeźni :(
Zdjęcia są jej jak wyszliśmy na spacer , mnie na zdjęciach nie ma gdyż jestem ich autorem , ale postaram się jutro zrobić jakieś ze mną xd

Pozdrawiam i mam nadzieję że "sesja" wam się podobała xD

5 komentarze:

As to ja Dawid0000232;)Też kocham konie i jezdze konno;)Teraz lubię cie bardziej:D

Taa jasne !Niektórzy ludzie śmierdzą bardziej od koni a konie są czyste!!!

Konie są super. Ale ta Biedronka ma szczęście :)))

Prześlij komentarz

Witaj !
Mam klika zastrzeżeń do komentowania , mianowicie jeżeli piszesz komentarz to pisz go z sensem.
Prosiłbym abyś nie wypowiadał/a się źle przeciw jakiemuś użytkownikowi !
Jeżeli złamiesz tą zasadę twój post będzie z moderowany oraz dojdzie do tego że zostanie usunięty , więc prosiłbym o nie wyżywanie się nad treścią zawartą w postach lub użytkownikach.